Level up je marketingontwerpen met Canva
Leer Canva als een pro, met tips op maat van jouw zaak.
Registraties zijn gesloten
Waarom kiezen voor deze opleiding?
- Persoonlijke begeleiding in kleine groep
Dankzij de beperkte groepsgrootte krijg je volop de kans om al jouw vragen te stellen. Zo krijg je begeleiding die écht afgestemd is op jouw noden. - Alles gebeurt live, op locatie
Geen online lessen. Tijdens deze ééndaagse opleiding gaan we live aan de slag, zodat je meteen concrete feedback en ondersteuning krijgt. - Toegang tot een handig leerplatform
Na de opleiding blijf je toegang houden tot een online leerplatform. Hier vind je alle informatie en extra tips om alles te herhalen. - Les van een ervaren expert
Kathleen deelt haar 10+ jaar ervaring met merken zoals Het Laatste Nieuws, Planet B en Wondr. Dit is dé kans om te leren van een professional.
Programma
Ochtend:
- Onthaal met een tasje koffie
- Introductie tot Canva en grafisch ontwerp.
- Jouw merkcentrum opzetten (de kern voor consistente branding).
Middag:
- Lekkere lunch en netwerkmoment
Namiddag:
- Zelf aan de slag: ontwerpen en templates maken.
- Bonus: basis van geanimeerde posts en stories.
- Veel tijd voor persoonlijk advies en/of begeleiding
Wat ga je leren?
- De basis van Canva en grafisch ontwerp – perfect voor beginners.
- Hoe je jouw merk herkent in al je ontwerpen.
- Professionele templates maken die jouw branding versterken.
- Je eerste geanimeerde posts voor sociale media creëren.
Voor wie is deze opleiding?
Deze opleiding is voor jou als:
- Je een ondernemer bent die zelf zijn/haar marketing verzorgt.
- Je Canva wilt gebruiken om jouw merk te laten opvallen.
- Je hands-on tips zoekt om meteen aan de slag te gaan.
Prijs en inschrijvingen
€295,00 per deelnemer.
Wat krijg je ervoor terug?
- Een volledige dag intensieve opleiding.
- Toegang tot een online leerplatform met alle info (voor altijd!).
- Een gezellige groep gelijkgestemde ondernemers.
- Lunch en koffie inbegrepen.

Waarom werken met Kathleen?
Kathleen heeft meer dan 10 jaar ervaring in design en branding. Ze werkte al voor bekende merken zoals Het Laatste Nieuws, Dag Allemaal en Wondr. Ze weet precies hoe ze complexe dingen simpel kan maken, zodat jij er echt mee aan de slag kunt.